torsdag 22 augusti 2013

Lång vecka

Nu har jag gjort 4 av mina 5 dagar i rad den här veckan. Det har gått bra och varit ganska lugnt faktiskt. Imorgon har jag en kort dag, 7.30-12.30. När jag kommer hem ska jag sova en stund och sedan ska vi åka till stan och spela minigolf och ära pizza. Imorgon är det nämligen 15 år sedan Daniel och jag blev ett par!!! 15 år. Det är ta mig tusan inte klokt. Vad tiden springer. Vi tänker ta med oss Anton så någon romantisk date på tu man hand blir det inte. Men vi är ju inte riktigt så där romantiska varken Daniel eller jag men något litet extra tänkte vi dra till med. I helgen ska jag försöka göra några fina blommor i sockerpasta. Måste ju öva på det. Har ju massa grejer men har inte använt dem så nu är det på tiden. Får se om jag kan få ihop något.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar