söndag 24 februari 2013

Det var den helgen det!

Det har varit en lugn och skön helg på jobbet. Tänk om det kunde få vara så jämt. Att ha ordentligt med tid för de gamla, kunna sitta ner en stund och prata. De har sådana fantastiska berättelser att dela med sig. De vet så mycket. Önskar det kunde vara så jämt!
Somnade en stund på soffan när jag kom hem och sedan har jag frossat räkor och sett på film. Jag spelade in en film igår som jag såg idag. Flickvänner från förr. Romantisk komedi, helt i min smak.
Imorgon är det dags för Anton att gå till skolan igen och jag ska hem till Maria och pyssla. Får se om jag blir klar med något.
Har haft ungefär tre nätter nu när jag drömt väldigt intensivt. Jag har stressat, blivit arg, ledsen med mera. Imorse vaknade jag med huvudvärk så jag fick gå upp och ta Panodil. Har inte känt mig utvilad när jag vaknat. Hoppas att jag slipper det inatt.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar