lördag 23 februari 2013

Varför är jag så glupsk?

Ett par dagar nu känns det som jag ätit för mycket och för fort hela tiden. Varför då?? Hade köpt lite snacks till melodifestivalen ikväll. Fick ont i magen direkt när jag bara tagit lite. Som tur var gick det över ganska snabbt. Vad gör glufs-glufs då? Jo hon dyker ner i godisskålen igen vilket resulterat att nu ligger jag här med ont i magen igen. Dum i huvet?, ja det kan man säga.
Hur gick det i melodifestivalen idag då? Jo Daniel satsade på Army of Lovers och Ulrik Munther och fick 2 poäng för den sistnämnda. Jag satsade på Ralf Gyllenhammar och Terese Fredenwall och fick 2 poäng för den förstnämnda. Slutresultat efter 4 deltävlingar: Daniel 8 poäng, Linda 4 poäng. Dunderförlust för mig alltså.
För övrigt har det varit en lugn och väldigt bra dag på jobbet. Hoppas på en liknande imorgon.
Nu ska jag försöka sova bort min magknip.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar