måndag 25 februari 2013

Pysseldag

När jag lämnat Anton i skolan åkte jag hem till Maria för att pyssla. Jag gjorde klart min LO som jag började med förra gången. Tycker den blev fin. Våriga färger. Hann också börja göra klart något jag påbörjade för länge sedan. Det kommer nog också bli bra, hoppas jag.
Bild nummer 2 är den jag gjorde klart sist. Har väl inte visat den. Är ganska nöjd med den också. Jämför man dem är ju nummer 2 skittråkig färgmässigt men tittar man bara på den är den rätt fin.
Hämtade Anton efter skolan och givetvis ville Jack följa med hem. Anton och han har ju inte setts på hela sportlovet så de hade en del att ta igen.
Gjorde ugnspannkaka till dem och åt Daniel och mig köpte jag en färdiggrillad kyckling och potatissallad. Jättegott!
När Jack åkt hem åkte vi ner till mamma och pappa en stund. Daniel ville testa mammas gåband hon köpt. Han gick i 15 minuter. Jag provade också. Blev nästan yr i huvudet. Det är nog en vanesak. Hade nog varit bättre med ett par bra skor också.
Frossat räkor ikväll igen. Åt det igår också. Kan inte riktigt få nog känner jag. Men räkor är ju nyttigt då det måste ju gå bra!
Tittat på CSI och nu ligger jag här och ska sova för imorgon blir det upp 5.30 och iväg till jobbet. Jobbar till 15. Daniel ska in och besikta bilen så Carina kommer hit och passar Anton under tiden. Har svårt att tro att bilen kommer gå igenom i år. Men med lite tur så kanske.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar