fredag 8 februari 2013

Fredag

Vilken fredag. Den började lugnt och sedan accelererade det. Gick upp vid 7 och fixade iväg Anton till skolan. Hem till en lagom stor tvätthög och några bra tvprogram. I reklampausarna förberedde jag det Anton skulle ha med sig till farmor och farfar och det jag skulle ha med till jobbet. Började vid 13. Då var det ganska lugnt. Sedan ökade tempot och klockan blev 21 fortare än jag räknat med. Det var ändå en överkomlig dag. Fast lite jobbig.
Tittade på Cake Boss på TLC när jag kom hem. De skulle göra en enorm karuselltårta. Den blev jättefin. Problemet var att den kollapsade i transporten och blev helt oanvändbar. Osis. Stackare.
Imorgon jobbar jag till 16. Hoppas den dagen också går i bra tempo utan att vara för jobbig.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar