måndag 11 februari 2013

Sjuk igen :(

Ja ha. Kände redan igår att det var något som inte var bra. Kände mig tjock i halsen. Idag när jag vaknade kändes det ännu värre. Känner mig febrig och frusen. Har gått på panodil hela dagen. Har inte jag haft min dos sjukdom nu? Tydligen inte.
Suttit framför datorn mest hela dagen och lärt mig massa olika tekniker och idéer hur man gör snygga tårtor. Jag är så laddad att försöka göra en och ta med mig till Oxelösund på söndag, bara för att få öva. Har några idéer på vad jag ska göra.
Såg en häftig tårtbotten på nätet förut och känner att jag absolut måste försöka göra en sådan. Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan fixa det.
Gjorde ugnstekt falukorv och potatismos till middag. Jättegott! Hade i några äggulor i moset. Tycker det blir extra bra då. Hade ju inte mage att slänga bort äggvitorna så då vispade jag ihop lite marängsmet och spritsade ut på ett bakplåtspapper. De blev jättefina. Kanske stod inne lite för länge dock men de smakade kalas!
Idag har Anton varit med skolan på Tjusvallen och åkt skridskor. Det gav tydligen mersmak vilket betyder att Daniel och jag får ta fram våra skridskor och följa med honom och åka. Huh, så otäckt. Vi får väl se hur det går.
Imorgon skulle jag egentligen ha åkt till Maria och pysslat men eftersom jag mår som jag gör sa jag ifrån. Det får bli en annan dag.
Nu säger jag god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar