onsdag 27 februari 2013

Nu är det hopp om livet!!

Har haft en superbra dag på jobbet. Det underlättar med fantastiska arbetskamrater.
Solen har varit framme hela dagen och termometern har visat 8,5 grader i skuggan. Det har varit helt ljuvligt. När jag kom hem gick jag runt huset och såg dessa små blommor i rabatten. Såg även annat som var på väg upp. Härliga vår!! Nu är det verkligen på G!!

Hämtade Anton i skolan och Jack följde med idag. Innan det hann Daniel och jag till Erikshjälpen där vi hittade en riktigt ful hjälm till mig så jag kan åka skridskor på fredag. Med en mössa på huvudet blir det nog bra.
Betalade månadens räkningar och sa farväl lön. Sedan åkte jag till stan och storhandlade. Det luktade så äckligt på Willys när man kom in. Luktade nån äcklig blandning av bajs och kräks. Det var så nära att jag vände och gick ut igen. Fy så äckligt. Hörde flera säga samma sak så det var inte bara i min näsa.
Ikväll har lagt ihop tårtan till Mariadagen imorgon. Den ska göras klar imorgon. Hoppas den blir ätbar. Fyllningarna blev helt ok i alla fall. Hoppas bara de passar ihop. Det blir nog bra.
Hann vika tvätt ikväll också. Det var skönt eftersom det var en överfull tvättkorg.
Imorgon jobbar jag till 13 sedan ska jag till stan (igen) och gå på Kappahl och sedan är det vägning hos dietisten. Jag fick ju ett presentkort på Kappahl i julklapp och tänkte se om jag kan hitta något snyggt. Vi får se.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar