söndag 15 september 2013

Det var den ledigheten det.

Tänk att 4 dagar kan gå så snabbt. Swosch! Men jag ska väl inte klaga. Nu jobbar jag i 2 dagar och sedan har jag ledigt 3 igen. Lite lyxigt.
Igår var Jocke och Sofie här och grillade och hade trevligt. Sofie har börjat få en liten mage. En liten rund söt. Då blev jag lite avundsjuk men jag får väl en så småningom också. Hon ligger ju faktiskt 9-10 veckor före mig i produktionen.
Idag har vi gjort ingenting ändå tills klockan blev 14.40. Då åkte Anton och jag på kalas till Alva som fyllde 8 år den 3/9. Anton lekte mest med Axel men de hade jättekul så vad spelar det för roll.
Jag tror jag håller på att bli förkyld. Har varit lite snorig idag och nu är jag lite täppt. Hoppas det inte blir något allvarligt. Det har jag inte tid med. Eller råd.
Imorgon ska Anton ta skolfoto så idag har jag strukit en skjorta som han valt att han ska ha. Hoppas han är på bra humör så det blir bra kort. Förra årets blev ju suveränt. Blir svårt att få till ett lika bra igen men kanske.
Imorgon jobbar jag 7-16. Det är en lång dag. Säger därför god natt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar