måndag 9 september 2013

Febrigt barn

Idag har jag jobbat mellan 6.45-16.00. Det är en lång dag och jag känner av det i kroppen. Vid ca. 14.30 blev jag så fruktansvärt trött. Så där trött så jag skulle kunna tjuta. Det är hemskt.
Vid 12.15 idag ringde min mobil. Det var från fritids. De sa att Anton var lite hängig och nog behövde få komma hem. När jag kom hem låg han utslagen i soffan och sov. Ganska varm i pannan. Så han får vara hemma ett par dagar nu.
Imorgon ska vi på ultraljud igen. Hoppas att allt är som det ska och att de kan få en bättre bild den här gången. Vore kul att få en bild så man kan visa Anton och han faktiskt kan se vad det föreställer. När jag pratade med honom idag hade han väldiga problem med hur man ska kunna se något alls. Det måste ju vara alldeles mörkt i magen. Hur kan man få någon bild då?
Daniels mamma kommer hit och passar Anton medan vi är i stan. Tanken var ju att Anton skulle få vara kvar på fritids men eftersom han är sjuk fick vi planera om.
Igår var vi ute och åkte lite igen. Stannade vid Bjursunds camping och gick runt där lite och tittade. Det var en pluttig liten strand med äcklig botten. Inte mycket att ha. Campingen däremot var ganska mysig.
Senare åkte Anton och jag till mamma och pappa och åt mat och spelade Plump. Det gick väl sådär. Jag kom inte sist i alla fall!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar