torsdag 26 september 2013

Före & Efter

Så nu kommer då dessa bilder jag lovat. De till vänster är tagna den 5/9-12 och de till höger är tagna idag den 26/9-13. Det är viss skillnad. Eller?! Kul att jag lyckats få på min likadana byxor på dagens foto fast i några storlekar mindre. Såg faktiskt inte det förrens efteråt. 




Nu är jag ledig i 3 dagar vilket ska bli väldigt skönt. Har haft 2 bra dagar på jobbet nu och idag fick jag sluta lite tidigare också så jag hann gå en sväng på marknaden med Daniel och Anton. Köpte strumpor och lite godis. I våras var det 14 par strumpor för 100:-. Nu var det 16 par. Det är billigt. Det blir 6,25:-/par. Lagom tycker jag. 
Imorgon ska jag till vårdcentralen och ta lite blodprover. Ska kolla järnvärdet och sköldkörteln.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar