tisdag 17 september 2013

Jag är så besviken

Idag fick vi ut våra nya scheman. Det va ingen rolig syn. På schemat jag har nu som är på 6 veckor har jag 22 arbetstillfällen vilket jag vet är lite för lite men jag tyckt varit superbra. På det nya har jag 27 vilket är lika många som en av mina arbetskamrater som arbetar heltid. Jag arbetar 75%. Det är ju helt sjukt att jag ska ha lika många dagar som en heltid fast jag jobbar 25% mindre. Eller???
Jag har alltid sagt att jag inte vill jobba heltid för det känns som om dom är där jämt. Nu blir det ju samma för mig fast jag har kortare dagar. Men kortare dagar spelar ju ingen roll, jag måste ju ändå vara där. Nä, jag är lite pisst off faktiskt. Skit!!! Jag får väl försöka stå ut i några månader till, sedan slipper jag ju ifrån ett tag.
Nu är jag ledig i 3 dagar och ska försöka låta bli att tänka på schemat men det kommer bli svårt.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar