tisdag 3 september 2013

Kissnödig hela tiden.

Jag tror jag blir tokig snart. Jag tycker inte jag gör annat än att springa på toaletten. Är konstant kissnödig. Men det är väl så det ska vara. Är fortfarande hysteriskt trött också. Idag har jag sovit 2 gånger. En gång på förmiddagen och en gång i eftermiddag efter maten.
Daniel och jag har varit i stan idag och sprungit på några loppisar. Hittade lite smått och gott. Köpte några nya pussel dom jag och Anton kan roa oss med.
Var på Willys och handlade lite mat också.

Igår fick jag brev från en överläkare på medicinmottagningen. I brevet stod det att mina sköldkörtelprover låg lite under det normala och för att få det bättre ska jag äta en låg dos Levaxin. 25 mkg. Det är inte alls mycket. Sedan ska det tas nya prover om ca. 4 veckor för att se om det blir bättre. Jag hade ju för mig om att de var något förhöjda men så var det tydligen inte. Måste ha hört fel när barnmorskan ringde mig förra veckan. Spelar ingen roll. Huvudsaken är att det görs något åt det.

Vill passa på att gratulera min kusin Frida och hennes Fredrik som igår äntligen fick sin lilla dotter. En jättesöt liten tjej. Supergrattis till er!!!

Imorgon jobbar jag 12-21. Det är en lång dag. Hoppas det blir en lugn kväll.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar