söndag 1 september 2013

Nu tar jag helg.

Nu har jag jobbat sedan i fredags klockan 12. Men nu är det gjort. Det har varit en bra helg men det frestar ändå på tycker jag. Med långa arbetspass och ganska tungt fysiskt arbete. Men nu är jag ledig i 2 dagar och det ska bli skönt. Tyvärr har jag missat hela Tjust Cup i år. Det tycker jag inte riktigt om. Det är ju nästan ändå gången på året jag åker till ridskolan och sitter där och njuter av att se alla hästar och människor som rör sig. Men det blir väl Tjust Cup nästa år igen och då tänker jag vara ledig. Så det så!
Imorgon ska jag ge mig på att försöka göra helstekt kyckling i ugnen. Det har jag aldrig gjort förut men hur svårt kan det va?
Anton och jag ska till biblioteket och låna lite nya böcker. Måste ju ha något att läsa på kvällarna.
Det är väl ungefär de planerna jag har för morgondagen. Resten får bli som det blir.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar