lördag 12 oktober 2013

2 av 6 dagar gjorda

Nu är det lördag kväll och jag har jobbat delad tur idag. Imorgon har jag en sådan där rolig 7-17-tur. Jag tror att jag faktiskt föredrar den delade turen då. Det är ganska skönt att få gå hem och vila en stund mitt på dagen för att sedan komma tillbaka med ny ork.
När jag kom hem från jobbet igår satt Daniel och tittade på Sverige-Österrike-matchen och den var tydligen så spännande att han satt uppe och såg hela trots att han skulle upp och jobba inatt. Sverige vann ju också så han tyckte det var värt besväret.
Såg på gekas.se att de ändrat öppettiden på söndagar. Är öppet till 18.00 nu vilket ger mig en hel timmes shopping till när jag ska dit. Det gillas skarpt!!
Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg inför imorgon.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar