tisdag 29 oktober 2013

Det blev inte mycket till storm här

På nyheterna varnades det för storm hela dagen igår. På västkusten blåste det tydligen en hel del. Vi klarade oss med några nerblåsta smågrenar från träden. Deg var ju skönt.
Vakade inatt av att jag mådde illa. Funderade på varför. Efter ett tag kom jag på. Just det, jag är gravid. Kan det vara därför? Tycker att det är konstigt att det ska komma nu när man är i vecka 20. Har ju klarat mig hittills men men. Bättre sent än aldrig. Eller hur? Mådde illa under större delen av förmiddagen på jobbet men sedan blev det bättre. Hoppas det var en engångsgrej.
Idag har vi lämnat in den gula bilen på vinterförvaring. Har ställt av den också så jag ska slippa betala skatten. Hade ju hoppats på att få den såld men skit fick jag.
Imorgon jobbar jag 7-16, vilket jag inte riktigt ser fram emot. Hade gärna haft en kortare dag.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar