fredag 4 oktober 2013

Nu är det bestämt!

Har nu avslutat en ganska tuff arbetsvecka. Att jobba 5 dagar i rad tar lite på krafterna. Att sedan ha en elev med sig som gör att man måste tänka till lite extra hör ju inte saken bättre. Men det har gått ganska bra tycker jag nog. Det började ju inte så bra i måndags morse men efter det har det rullat på bra.
Ikväll har vi tittat på Idol, förstås. Sakib var den som fick åka hem. Imorgon ska Anton åka till Jack och stanna där till söndag. Daniel och jag ska åka till stan en sväng alldeles för oss själva.
Har nu bokat in Ullared den 10 november. Då har jag hunnit gjort ultraljud. Det kommer bli mamma och jag som åker. Det är en söndag så de stänger lite tidigare men om vi åker riktigt tidigt kommer vi hinna. Jag hade ju helst velat åka och stanna över natt men det verkar omöjligt att få ihop så jag får väl nöja mig med en dag. Får väl boka in en sista minuten bussresa i december annars.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar