tisdag 22 oktober 2013

Nu är det verkligen höst.

Regnet det bara öser ner. Idag har det varit en riktigt grå och regnig höstdag. Men vad mer kan man begära så här i slutet av oktober.
Det var meningen att vi skulle lämna den gula bilen på sin vinterförvaring idag men eftersom det regnade så fick det vara. Vill inte ha den stå ute i regnet. Hoppas på bättre väder imorgon så kanske vi kan åka iväg med den då. Hade ju hoppats på att kunna sälja den men han som hörde av sig senast har ju tyvärr inte hört av sig igen. Typiskt!
Idag har jag och Daniel varit nere i källaren och plockat upp alla bebiskläder vi hittade. Har gått igenom dem och kollat vad det finns gott om och vad som behöver köpas. Hade gott om bodysar. Tror det var 16 eller 17 stycken. Däremot behöver vi köpa lite byxor, strumpor och en overall. Snart är det ju bara 2 veckor kvar tills vi ska till Ullared så det är därför jag kollar upp. Längtar dit!
Imorgon jobbar jag kväll. Ska ha slutbedömning på min elev som gått med mig de senaste veckorna. Får se hur det kommer gå.
Nu ska jag sova och hoppad jag drömmer fina drömmar.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar