måndag 7 oktober 2013

Galopperande häst

Nu har jag varit slarvig och inge skrivit på ett tag men jag har helt enkelt inte känt för det.
I lördags skjutsade jag Anton till sin kompis Jack där han sov över till söndag. Det hade gått jättebra och det var en trött kille som kom hem till oss på söndagseftermiddagen. Daniel och jag spenderade lördagen med att åka till stan en sväng där vi gick på H&M och tittade på bebiskläder och sedan åt lite på McDonalds. På kvällen tittade vi på film. Men in black 3. Den bar faktiskt mycket bättre än jag förväntat mig så det var ju bra.
Tog en ordentlig sovmorgon på söndagen och åkte sedan med den gula bilen till pappa som hjälpte oss att laga den spräckta spoliern/kofångaren. Det blev riktigt bra. Styrde lite i trädgården och klippte ner lite klätterväxter och tog in några pelargoner och lite sånt.
Var hos mamma och pappa en stund på kvällen.
Idag har jag varit en sväng i stan och köpt gympaskor till Anton. Han behövde inneskor till gympan på skolan. 350:-, rena rånet. Hoppas nu bara att han kan ha dem fram till sommaren i alla fall.
Neo följde med Anton hem idag och lekte.
Gjorde stuvade makaroner och stekt falukorv till middag.
Jobbat 16-21 idag och det har varit en lugn kväll.
Köpte ju en hjärtljudsdoppler förra veckan. Hittade inga ljud då men ikväll gav jag den ett nytt försök och efter att ha bökat runt lite på magen så hittade jag ljudet jag letat efter. Det var inte högt och tydligt men tillräckligt för att jag ska vara säker på att det är rätt. Det låter precis som takten på en galopperande häst. Jättehäftigt!! Känns så skönt att veta att det är bra därinne. Känns som om jag kommer somna med ett leende på läpparna inatt.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar