torsdag 10 oktober 2013

Längtar till Ullared.

Haft min enda lediga dag inför mitt hästpass på 6 arbetsdagar i rad. Hoppas dagarna går fort. Känns lite segt att veta att man börjar klockan 12 imorgon och slutar klockan 16 på onsdag.
Idag har jag varit hemma hos Maria en stund och hållit henne sällskap när hon bakat massa kakor. De jag hann med att smaka fick godkänt.
Eftersom jag ska jobba hela helgen så tog vi lite helg ikväll och åt Tacos till middag. Attans vad gott det är. För gott. Lyckades hejda mig så jag inte åt för mycket i alla fall. Kan vara svårt ibland och då får jag ju ont i magen. Sånt är livet. Slapp det idag, skönt!
Idag har Anton fått lyssna på hjärtljuden och så provade vi också att spela in dem på datorn. När jag lyssnade sedan och provade att räkna kom jag inte upp i mer än 70-80 slag per minut så nu börjar jag ju fundera på om det verkligen är rätt ljud jag hör. Men inte kan jag höra mina egna hjärtljud så långt ner i magen? Eller? Ah, jag måste nog fortsätta tro att det är bebis ljud.
Nu är det 1 månad kvar till Ullared och vad jag längtar. Det ska bli så kul. Är bara orolig att jag inte ska hinna handla allt i lugn och ro. De öppnar vid 8 och stänger vid 17. Om vi åker härifrån vid ca 4.00 är vi framme till 8.00-8.30 och då har vi 8,5 timmar på oss. Det måste räcka. Kommer bli en lång dag känner jag.
Nu ska jag sova. God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar