fredag 18 oktober 2013

Den rör sig!!

Idag har jag känt de första rörelserna från bebis. Och det var inget litet fladder utan buffar som till och med syns utanpå. Så häftigt. Va jag har längtat efter det. Små försiktiga knuffar som tydligt talar om att här är jag bara så du vet morsan.
Idag har det varit en något bättre dag än igår. Kände mig lite hängig och nere förut men efter att ha känt bebis vände det.
Varit i stan och handlat lite. Daniel och Anton följde med fast medans jag var inne och handlade åkte de ut till Horns udde och kollade lite.
Ikväll har vi i vanlig ordning tittat på Idol. Undra vem som åker ut idag. Personligen tyckte jag Matilda och Sandra var sämst idag.
Imorgon är det dags att gå till jobbet igen. Har ju varit ledig 2 dagar nu så då är det dags att sätta fart igen.
Ska ta med mig pappa och en släpkärra på förmiddagen och åka och hämta en bäddsoffa Daniel köpte på en loppis idag. Jag hade aldrig köpt den men han envisades och det är ju han som ska sova där. Jag gillar inte lukten på den loppisen och tycker därför möblerna känns lite äckliga. Han får väl skura den så gott det går.
God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar