torsdag 17 oktober 2013

Långsam dag!

Idag har det varit en seg dag. Har varit ledig från jobbet vilket varit skönt men har en sjuk unge hemma vilket gjort att jag inte kommit ut något. Anton väckte mig vid ca. 4.40 imorse och hade ont i magen och kräkts i sängen. Som tur var var det mer en dregelfläck än en stor spya. Han somnade om hos mig och vaknade efter en och en halv timme igen och fick springa ut på toa. Kom inget direkt då heller. Sedan somnade han igen och väckte mig vid 9-tiden och ville gå upp, hur pigg som helst. Han har ätit och lekt precis som vanligt hela dagen. Känner mig inte särskilt orolig att bli smittad den här gången eftersom det var så lite och jag behövde aldrig ta i det. Anton får vara hemma imorgon också för säkerhets skull.
Imorgon är det fredag och jag är ledig då också. Ska till stan en sväng och handla lite och så blir det tända ljus och Idol på kvällen.
God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar