torsdag 17 januari 2013

3-dagarsledig!!

Nu är jag ledig i 3 hela dagar. Det ska bli skönt. Har haft en lugn vecka på jobbet men lite ledighet är ju aldrig fel.
Idag har jag gjort klart inbjudningarna till återträffen. Saknar fortfarande 2 adresser men så fort jag fått tag i dem så skickar jag iväg dem. Imorgon köper jag frimärken och lägger dem på lådan och hoppas att jag har rätt adresser.
Neo var med Anton hem från skolan idag. Det har varit mycket kompisar hela veckan men det gillar vi. Det är bra att han har kompisar.
Ikväll har jag haft en liten räkfrossa igen medans jag tittade på Once upon a time.
Imorgon ska jag åka till stan en sväng och handla lite. Ska köpa nys blockljus och sand till min ljusbricka. Kanske köper en bukett tulpaner också. In med våren. Idag kom det ovälkommen snö. Det skulle inte snöa men det gjorde visst det i alla fall. På lördag ska det tydligen bli mycket kallare här också.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar