onsdag 30 januari 2013

Fortfarande jättesugen!

Nä, mitt infall om att baka tårta har fortfarande inte släppt. Det har snarare ökat. Jag är så sugen. Suttit mest hela kvällen och tittat på bilder på nätet och blivit inspirerad. Det finns ju miljontals variationsmöjligheter. The sky is the limit.
Jobbat idag till 15. Det var en hektiskt dag idag också fast inte i närheten av vad det var i helgen. Då var det värre.
Det var några på jobbet som hade en kortkris. De behövde ett kort. Jag skänkte bort mitt "fina" rosa. Det var några som sa att det var fint. Vet inte om de sa det för att vara snälla eller om de faktiskt tyckte det eftersom jag är ganska kritisk själv.
Imorgon jobbar jag till 16 men ska försöka gå lite tidigare eftersom jag ska in på vägning. Det är ju 15.30-16.30 så jag behöver hå några minuter tidigare för att hinna innan 16.30.
Sedan ska jag handla lite också. Deg blir bra det!
Nu ska jag titta på youtube för att se tips hur man hör snygga tårtor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar