onsdag 9 januari 2013

Nya kläder!

Idag kom då äntligen mitt efterlängtade paket från Bon Prix. Jag kunde ha allt utom en jacka i teddyfleece. Den satt lite tight och var inte särskilt snygg heller tyckte jag. Känns bra att ha lite nya snygga kläder att ha. Slippa allt gammalt säckigt. Om jag orkar och hinner imorgon ska jag rensa ur lite ur mina garderober.
Jobbat mellan 13-16 idag. Haft APT med vår nya chef. Det gick väldigt smärtfritt.
Känns som om jag håller på att bli sjuk och det gillar jag inte. Ska ringa Gamleby hälsocentral imorgon för jag misstänker att jag har UVI. Och får jag komma dit ska jag även be dem ta ett blodtryck och ett Hb på mig för att se om det ligger OK.
Ikväll har jag suttit och varit nostalgisk vid datorn. Har gått igenom alla Absolute Music-album i jakt efter gamla låtar som jag lyssnade på förr, andra halvan av 90-talet mest. Lyssnade på några på Youtube.
Idag på förmiddagen lyssnade jag på 3 kapitel av Harry Potter. Det är så spännande. Tydligen har jag kommit till det stället de brutit i första filmen så jag kanske tittar på den i morgon. Eller så lyssnar jag klart på hela boken innan jag ser filmerna.
Ska väl ställa mig vid strykbrädan i morgon också så att vi får upp lite gardiner och får på lite dukar. Just nu ser det ganska tomt och tråkigt ut.
Ska hem till mamma och äta raggmunk också. Hur ska jag hinna allt?? Det får bli dom det blir.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar