söndag 20 januari 2013

Sjuk :(

Kände mig ju inte helt pigg när jag lade mig inatt men hoppades att det inte skulle bli något av det. Vaknade vid 4 inatt och hade jätteont i halsen. Imorse när jag vaknade hade jag 38,3 i temp och ont i kroppen. Jag har varken tid eller råd att vara sjuk. Och absolut ingen lust. Var ju hemma från jobbet förra helgen med UVI, ont i halsen och allmänt hängig. Kunde det inte räckt med det?
Gick ur sängen vid 12 och förflyttade mig till soffan. Där har jag spenderat resten av dagen och kvällen. Sett 2 filmer. Den första var Training day med Denzel Washington. Den var helt OK. Sedan såg jag på Där mitt hjärta finns. Det är en av de bästa filmerna jag någonsin sett. Jag har sett den flera gånger innan och jag älskar den.
Tittat på Så ska det låta och Spårlöst ikväll. Hann med en tupplur efter andra filmen också. Daniel och Anton åkte till Carina och Lelle och åt mat. Det var skönt för då var det tyst och lugnt här hemma.
Ringde till jobbet förut och sa att jag stannar hemma måndag och tisdag i alla fall. Jobbar onsdag också men då är jag förhoppningsvis piggare. Ringde också till fritids och sa att Anton kommer direkt till skolan och hoppar över fritids. Hoppas han är samarbetsvillig och duktig imorgon så jag slipper tjata för min hals vill helst inte att jag pratar alls. Det gör ont.
Idag har det då äntligen hänt. För er som följer min viktlista till höger med alla frågetecken kan jag idag meddela att det har det för fösta gången visat ett resultat som betyder ett ? mindre. Så imorgon är det åter dags att uppdatera listan och då hoppas jag att resultatet håller sig. Ibland går det väldigt upp och ner. Vi får se.
Nu hoppas jag att de 2 panodilen jag tog ska hjälpa mig sova ordentligt.
Sov gott, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar