onsdag 23 januari 2013

Så besviken!!

Fortsatt dagen med hostande. Sov dock mycket bättre natten som bar och har idag känt mig lite piggare. Det blev trots det en liten tupplur efter maten.
Fastnat för några program på tv som jag inte sett innan. Det första visas på TLC och heter Rabatt till varje pris. Det handlar om folk som helt enkelt samlar kuponger i tusentals och sedan handlar mat för nästan inga pengar alls. Det är så häftigt. Det skulle ju aldrig funka i Sverige men i USA gör det tydligen det.
Det andra programmet visas på TV8 och heter En plats i solen. Det handlar om folk som vill flytta utomlands och får hjälp att titta på hus och lägenheter i andra länder.
Det tredje och sista är också på TLC och heter Say yes to the dress. Det handlar om blivande brudar som provar bröllopsklänningar för tusentals kronor. Det är så kul att se när de hittar något de gillar. Coacherna som jobbar där är otroligt duktiga.
Ikväll har jag sett på den nya Robert Pattinson-filmen som jag fick hem idag, Cosmopolis. Den var faktiskt helt värdelös. Riktigt usel. Jag fattade inte mycket av snacket. Kanske är jag som är trög. Det fanns säkert någon djup mening med det hela men jag tyckte bara det var konstigt. Nä, nu hoppas jag det kommer bättre filmer med honom.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar