måndag 1 juli 2013

Brolle!!

Så kom den äntligen. Dagen jag sett fram emot och förberett mig för så länge. Rock'N'Roll on Tour. Åkte ner till centrum vid strax före två för att titta på kortegen som skulle åka genom Gamleby med massa gamla bilar. Det kom fyra bilar på rad och åkte. Brolle skulle köra först med sin rosa Cadillac men honom såg vi inte skymten av. Åkte hem och började göra oss i ordning istället. Daniel skjutsade Anton till farmor och farfar. Resultatet av min makeover kan ni se på bild nr 1.
Åkte hem en sväng till mamma och pappa först för att visa upp mig. Sådan fortsatte vi till Maria och Fredrik för lite förfest. Dit kom även Susanne, Lina, Krille och Malin. Vi fick skjuts av Susannes syster till parken eftersom vädret var lite opålitligt. Lyckades smuggla in två flaskor godricka utan större problem. Lade dem i stumpbyxorna och eftersom jag hade vid kjol syntes det inget. Hi hi!! Väskan blev visiterad men däri fanns ju inget spännande.
Det var en riktigt bra kväll förutom några regnskurar då och då. Brolles uppträdande var riktigt bra. Han körde massa gamla bra låtar och några nya av hans egna.
Tyvärr hann han försvinna innan jag hann få mina bilder signerade. Är lite besviken på det faktiskt.
Daniel och jag promenerade hem från parken. Det var jätteskönt. Såg på termometern när vi kom hem att det bara var 9 grader ute men det kändes inte alls.



Sov länge idag. Var ju inte hemma förrens vid 2 inatt. Vaknade vid typ 10.30 eller nåt sånt.
Carina kom hit med Anton. Han var lite hängig och efter en koll av temperaturen konstaterade vi att han hade lite feber. Detta gjorde att vi fick ställa in Kolmårdenbesöket vi planerat till måndag. Anton blev superledsen för det. Nu har vi bestämt att vi gör ett nytt försök på onsdag. Då borde han vara pigg igen.
Idag har det inte gått i många knop. Somnade en stund med Anton på soffan. Har vattnat lite ute. Åkte och handlade lite och köpte pizza till middag. Såg på en film med Anton efter vi ätit och då höll jag på att somna igen.
Daniel och jag har sett på film ikväll också. 21 Jump Street. Den är ju ganska kul.
Nu ska jag sova och hoppas min energi återkommer. Tänkte ge mig upp imorgon bitti och ta en promenad.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar