onsdag 24 juli 2013

Inomhusdag

Idag har det varit molnigt och tråkigt. Jag har frusit och haft solabstinens. Anton och Jack har lekt hela dagen. I eftermiddags gick de till skogen och plockade blåbär så då bakade jag blåbärspaj som vi åt. Mums.
Jag har idag gjort något jag borde ha gjort för flera månader sedan. Jag har städat datarummet och slängt massa gammalt bråte som jag inte fattar att jag sparat på så länge. Har även kopplat in datorn jag fick av Maria för ett tag sedan. Håller på att lägger över grejer på den. Upptäckte nämligen att den har massa gb utrymme till skillnad från min lilla laptop som håller på att kollapsa. Hoppas den funkar bättre om jag rensar undan massa grejer. Den borde göra det.
Imorgon sak Daniel och jag åka till stan och handla massa grejer. Anton avskyr ju att springa i affärer så han ska få vara hos farmor och farfar istället.
Ikväll har vi tittat på dvdn som jag gjort med alla klipp från semestern. Det var visst Anton som filmat mest.
Nu ska jag se till att Anton kommer i säng så att jag också kan gå och sova. Daniel tittar när de svenska damerna får stryk av Tyskland i fotbolls-EM.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar