onsdag 17 juli 2013

Grattis Maria, och Sofia i efterskott!

Idag var jag hurtig nog och klev ur sängen 6.30 och tog på mig gåskorna och stavarna och gav mig iväg. Jag gick samma sväng som jag brukar och trots att jag tyckte det var jätteskönt hade jag inte samma tempo i benen som i Mellbystrand. Men jag ska försöka ge mig ut imorgon igen.
Bakade Kärleksmums på förmiddagen eftersom Maria önskade sig det i födelsedagspresent.
När den var klar åkte jag till stan och nu har jag äntligen skaffat mig den sista "teknikgrejen" jag kände ett stort behov av att ha, en surfplatta. Så nu har jag en sprillans ny iPad, en vit. Den är så bra! Är supernöjd! Min bebis.
Var på kalas hos Maria och Sofia i eftermiddag. Fick supergod cheesecake som jag givetvis var tvungen att ta 2 gånger av. Som tur var protesterade inte min mage.
Fått hem massa fotografier idag också som jag suttit med en bra stund och försökt sortera. Det var inte det lättaste men nu är det klart. Nu måste jag bara köpa några nya fotoalbum också. Så har jag ett hästjobb att sätta in alla bilder, det är nämligen strax över 700.
Imorgon ska vi åka och bada. Hade gärna gjort det idag också men vi hann inte eftersom vi var på kalaset. Det har varit snuskigt varmt idag och tydligen ska det bli samma imorgon och då måste det bli bad.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar