fredag 26 juli 2013

Hängmatta

Idag satte jag ihop hängmattan jag köpte igår. Det blev en vinglig historia. Daniel ramlade ur två gånger när han försökte lägga sig. Jag klarade det fast det var riktigt vingligt.
Vi har varit på loppis idag. Köpte mig en söt liten handväska. Daniel köpte några högtalare och ett par jobbarbyxor.
Mamma och pappa kom hem från sin semester idag. Var nere hos dem och gav dem lite födelsedagspresenter eftersom de båda fyllt år.
Idag fyller Fredrik år. 23. Vilken ungdom. Han fick också en present.
Ikväll har vi varit i Hammarsbadet och spelat minigolf och ätit på deras restaurang Bad1. Jättegott var det! Var där med Maria, Fredrik, mamma, pappa, Daniel och Anton. Pappa vann oväntat på golfen. Jag tror jag blev fyra.
Efter Hammarsbadet fortsatte alla utom Anton och jag till Costas. Jag körde dit dem och hämtade dem.
Imorgon ska vi till stan och titta på motorcykelkortegen. Det är ju Mc-dagarna nu.
God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar