fredag 10 maj 2013

Festkläder!!

Idag har det varit stora förberedelsedagen. Har försökt fixa allt till festen imorgon. Var på systemet och köpte några cider. Fick visa leg!! Det ni! Har känt mig väldigt ung och vacker sedan dess. Fick hem fler kläder från BonPrix idag. Behöll allt utom ett par långbyxor som var alldeles för vida i benen. De var inte smickrande. Fick 3 långärmade tröjor, en topp, ett par ljusblå strechbyxor och en cremevit fleecejacka.
Varit med Maria i stan och handlat. Köpte en topp och en typ poncho som jag ska matcha med ett par av mina nya byxor. Vet inte om det får bli grönt, rosa eller blått än. Vi får se. Köpte även ett par skor för att matcha det andra.
Ätit alldeles för mycket popcorn ikväll så nu ligger jag här och känner mig uppblåst och överfull.
Vet inte hur jag ska fixa mitt hår till imorgon. Har haft det lite annorlunda idag och gillar båda stilarna. Svårt val.
Ska vara hos Maria imorgon vid ca. 12 för sminkning. Sedan ska vi ses i stan vid 13.30. Gud vad kul det ska bli!!
Känner att det kommer bli en sen kväll imorgon så därför lär det nog inte bli något blogginlägg förrens på söndag skulle jag tro.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar