fredag 10 maj 2013

Inga festkläder

Idag har det ena stunden varit skitvarm och andra stunden regnat och åskat.
Maria var här innan hon började jobba och tittade på mina nya kläder. De fick nog godkänt allihopa fast det var inget som dög att ha på sig på lördag, så imormon ska jag hämta Maria på jobbet vid fyra och sen åker vi till stan och hoppas att vi hittar något fint.
Har gallrat mina purpurvindor idag. De jag tog bort planterade jag i två burkar och tog med till mamma och pappa. Tog även med kläderna jag skulle skicka tillbaka så att mamma kunde se om hon ville ha något. Hon tog 4 plagg. Några var samma som mina men skit samma.
Det var meningen att vi skulle ut och gå ikväll men det regnade mest hela tiden så det blev inget av med det. När det var uppehåll tog jag och promenerade med Anton till affären så mötte Daniel upp oss där. Anton åkte sparkcykel. Tänkte att det kunde vara ett sätt för honom att hitta balansen. Det gick faktiskt riktigt bra.
Har försökt förbereda lite inför festen på lördag. Det ska bli så kul att träffa alla. Hoppas att vädret är med oss och att det blir en lyckad fest. Daniel har hjälpt mig med att komma på hur vi ska få ur musiken ur datorn så den hörs bra. Det blir att ta med en förstärkare och 2 högtalare till stan. Som tur var, var det enkelt att koppla ihop allt. Det kommer nog bli bra.
Nu ska jag snart gå och sova. Har mycket att göra imorgon innan jag ska till stan.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar