söndag 19 maj 2013

Jobb å jobb.

Nu har jag snart jobbat klart min helg för den här gången. Har ett kort 5-timmarspass imorgon. Det har varit en förhållandevis bra helg. Var lite jobbigt igår eftermiddag.
När jag kom hem igår vilade jag en stund för att orka se Eurovisionfinalen på kvällen. Det höll ju på till halv ett på natten. Danmark vann. Det var en hyfsat bra låt. Säkert en sån som blir bättre ju ner man hör den.
Idag har det regnat massor och vad jag kan se på vädret ska det regna hela veckan som kommer. Jag som vill sola och bli brunare. Jag känner mig ganska brun redan nu men vill ha ännu mer färg.
Daniel har lämnat Anton hos farmor och farfar ikväll så han får sova där. Skolan och fritids har stängt imorgon så då ska hon passa honom medan jag jobbar och Daniel sover.
Har väl inte mycket mer att snacka om så god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar