måndag 20 maj 2013

Solat!

Idag har jag haft en sån där lagom lång arbetsdag. 7.30-12.30. Någon halvtimme innan jag skulle gå hem så tittade solen fram så när jag slutade åkte jag raka vägen hem och lade mig i min solsäng på altanen. Daniel åkte till sin mamma för att äta lunch och hämta Anton. Så där låg jag ensam i solen på altanen med bra musik på. Snacka om avkopplande. Det var precis vad jag behövde efter en helg på jobbet. Mamma och pappa kom förbi med massa vilt griskött som de ska ha i vår frys eftersom deras är fulla.
Maria och Fredrik kom också förbi en sväng och lämnade ett vykort som de inte postat i London. Fick även en Toblerone. Anton fick en jätteklubba med massa småklubbor i. Tack!!
Efter att vi ätit middag fick Anton cykla en sväng igen. Jag gick med honom. Han måste ju lära sig. Han är fortfarande lite feg och ligger på bromsen så fort det går minsta för fort. Men det är väl bara att kämpa på.
Anton och jag åkte hem till Maria och Fredrik en sväng och tittade på alla bilder de tagit i London. Det var en hel del.
Nu ska det tydligen regna resten av veckan vilket jag inte gillar. Jag vill ju sola mera. Det är så skönt. Får väl passa på att städa lite imorgon istället på min lediga dag.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar