fredag 17 maj 2013

Varmt!!

Igår hände inte så mycket spännande. Jack följde med Anton hem efter skolan. De lekte ute mest hela tiden och hade vattenkrig. Jag stekte plättar till dem, Daniel och jag åt Tacopaj. Det var varmt och härligt.
Åkte ber till mamma och pappa en sväng på kvällen. Tog med det som var kvar av vår rabarberpaj ner. Tänkte de kunde äta upp den. Det var bara det att när jag öppnade dörren och kliver in sitter Malin vid köksbordet och äter rabarberpaj. Hmm. Jag lämnade min bit i alla fall.
Idag har jag solat en bra stund på förmiddagen. När solen kom fram bland molnen blev det supervarmt. Det hade gärna fått blåsa lite mer tycker jag. Hann lyssna på två kapitel av Harry Potter också innan Daniel vaknade. Det var så skönt att bara ligga där och slappa. Kändes som om det var mitt i sommaren. Hade gärna haft en sjö att slänga mig i emellanåt bara. Det hade varit helt ljuvligt.
Efter maten skruvade Daniel på stödhjulen på Antons cykel. Sedan tog vi en liten promenad. Anton gjorde sitt bästa på cykeln. Vi ska ge oss ut så fort vi kan igen. Typ på måndag.
Nu jobbar jag hela helgen. Men det är sista helgen innan semestern så det får väl gå!
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar