torsdag 23 maj 2013

Vägning

Idag har jag jobbat 7-15.30. Det har varit en lugn dag. Var på case efter lunch. Det är något våra studenter har där de tar upp och pratar om olika ämnen, saker de stöter på under sin praktik. Idag handlade det om beröring och oxytocin. Mycket intressant. Hur ska man beröra folk? Ska man beröra alla? Svåra frågor att svara på men ett intressant ämne.
Efter caset hade jag slutbedömning med den studenten som gått med mig nu i tre veckor. Tyckte det var lite krångligt, dels för att jag inte tycker hon gått tillräckligt med mig och dels för att jag är väldigt ringrostig på bedömningsunderlaget. Det blir nog bättre nästa gång.
Skulle egentligen slutat 16 idag med gick vid 15.30 för att hinna in till stan och månadens vägning. Det blev bra siffror. Jag är nöjd!
Ikväll var det säsongsstart för Once upon a time. Spännande! Och sedan tittade jag givetvis på Revenge.
Imorgon jobbar jag 7-16 och sedan ska jag åka in snabbt till Willys och handla lite till grillningen på lördag.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar