torsdag 30 maj 2013

Snart är det helg!

I förrgår kväll lyssnade jag så äntligen klart på Harry Potter. Det var så bra. Han var så stark. Jag kände riktigt hur jag sträckte på mig för Harrys skull, någon form av stolthet.
Igår hade vi jobbfest. Det var jättetrevligt. Jag vann pris på tipspromenaden. Jag blev typ nia eller nåt men jag är nöjd. Vi fick supergod mat och finfin underhållning. Tyvärr var det massa mygg som också ville vara med på festen. Fruktansvärt irriterande.
Både mamma och jag fick massa komplimanger vilket är så himla kul. Man blir peppad och inspirerad att jobba på. Maria gjorde mig fin både i ansiktet och håret så jag får väl tacka henne för alla komplimanger jag fick. Tack Maria!
Idag vaknade jag med aningen huvudvärk. Körde Anton till skolan, åkte hem, tig 2 panodil och satte på Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Den var superbra och nu längtar jag efter fortsättningen. Får se om jag orkar imorgon kväll efter Lets dance.
Jobbat 12-21 idag. Var med en boende till sjukhuset. Jobbar imorgon 7.30-12.30 sedan är min 5-dagarsvecka slut för den här gången. Nästa gång blir i augusti nångång.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar