tisdag 7 maj 2013

Ny frisyr.

Skrev inget igår. Har haft en mage som bråkat med mig sedan igår och just igårkväll hade jag skitont i magen och ville bara sova så därför struntade jag i bloggandet. Idag har det varit lite bättre men det är långt ifrån bra. Man kan väl säga att det varit stopp i maskineriet. Igår fick jag ont i magen så fort jag åt något. Idag har jag knappt ätit något av just den anledningen. Hoppas det blir bättre i morgon.
Har i alla fall varit och klippt mig idag. Det var över en bra bit som försvann. Skönt. Har också färgat i olika färger. Jag blev jättenöjd. Det är ju därför jag går till Therese på Chrisma. Hon är jätteduktig och fixar alltid ett bra resultat. Alla på jobbet tyckte också att det blev bra. Det var länge sedan jag var blond men nu är jag det igen. I alla fall bitvis.
Daniel och jag åkte en sväng i den gula bilen och skulle hämta Anton på skolan. Han ville ha med 2 kompisar hem vilket gav oss problem eftersom man bara får åka 2 i baksätet. De fick gå hem. Vi åkte lite efter så vi såg hur det gick. Det gick jättebra så nu har vi bestämt med Anton att han kan gå hem själv efter skolan. Gjorde ugnspannkaka som de satt på altanen och åt och sedan fick de glass tror jag.
Jobbat 16-21 idag. Ett lagom kvällspass. Imorgon jobbar jag 7-15 sedan är jag ledig i 4 dagar. Det är lyx. Måste ha med Maria till stan för att köpa några kläder till på lördag. Hoppas hon har tid någon dag.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar