måndag 6 augusti 2012

Borta bra men hemma bäst

Kom iväg från campingen vid ca 11. Stannade några gånger på vägen varav en gång på McDonalds utanför Falköping. Vi åkte samma väg hem som dit. Jag hade ju hellre åkt en annan väg men blev nerröstad eftersom den blev 7-8 mil längre. Och när allt kommer omkring gjorde det inte så mycket för jag var så trött sista biten. Måste säga att hur kul det än är att åka bort så är det skönt att komma hem. Slippa gå en halv kilometer för att gå på dass. Slippa koka upp vatten för att kunna diska varmt och så vidare. Spenderat hela kvällen framför dator och tv och kollat när Bolt ännu en gång tog guld i OS. Han kan han. Tittat på massa några olika bloggar av folk som bakar tårtor och sånt. Gud vad duktiga människor det finns. Nu ska jag sova, som en prinsessa. För efter att ha sovit tre nätter i världens hemskaste säng kan jag tänka mig att jag kommer sova som aldrig förr! Veckan som kommer ska vi på inskolning på fritids och sedan ska Antons kalas förberedas med bakning och sånt. God natt! Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar