torsdag 16 augusti 2012

Full rulle!

Det är alltid full fart framåt när Jack är här. Det finns liksom ingen hejd på Anton och honom då. Det är något jag tycker är jättekul att se. Eftersom Anton är så mycket hemma med bara mig och Daniel är det kul att se honom busa leka och ha så otroligt roligt som han har med en kompis hemma. Daniel har börjat packa på allvar idag. Det gäller att vara ute i god tid. Jag har lagt i två saker. Två plagg jag vet att jag inte kommer behöva mer innan vi åker. Åt Anton har jag packat ett badlakan. Känner att jag inte behöver stressa med det än. Jag måste ju ha något att göra nästa vecka också. Min stationära dator håller på att ge upp hoppet om livet så idag har jag roat mig med att flytta över värdefulla grejer till den andra datorn, min bärbara. Fy vad mycket skit man har liggande. Jag har slängt massor. Mappar jag inte öppnat på år. Vad ska jag med dem till. När jag flyttat allt ska jag prova att formatera hårddisken och se om det hjälper. Hoppas det för jag tycker det för övrigt är en bra dator. Har räknat lite på våra räkningar den här månaden och det var ju inte särskilt uppmuntrande. Ja, ja det löser sig. Det brukar det alltid göra. Ikväll var det säsongsstart för "Once upon a time". Det är en superbra serie på femman klockan åtta. Till och med Daniel tittar på den. Det ni. Imorgon tar vi lite sovmorgon och nu säger vi god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar