söndag 19 augusti 2012

Varmt

Idag har det varit väldigt varmt. En liten försmak på vad som komma skall. Gjort ingenting idag. Har bara inte orkat. Var hos Daniels föräldrar en sväng. Jag lånade Carinas symaskin och sydde om mina två tankinisar som var för stora. Det blev ganska bra. Efter det åkte jag hem till mamma och pappa och åt mat, spelade Plump och åt äppelpaj. Mums. Nu sitter jag och tittar på den första Sex and the city-filmen. Har sett den förut men det var länge sedan och så hade jag inget bättre för mig. Daniel har gått och lagt sig eftersom han ska upp och jobba i natt. För hans del är semestern slut. Men bara i fyra dagar. Sen blir det mer semester. Imorgon ska Anton och jag gå till skolan. Det blir bara en och en halv timme tror jag. På tisdag blir det en längre dag. Tack och god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar