fredag 17 augusti 2012

Getingar

Jag tror jag blir tokig på dessa getingar. Jag tror dom bor någonstans i vårt hus. De är överallt. De håller sig runt altanen och så kommer de ju in i vardagsrummet hela tiden. Jag slår säkert ihjäl minst tio om dagen. Skitjobbigt. Det går inte att sitta ute och äta då kommer de direkt. Jag har försökt se vart de tar vägen om de flyger in under någon takåsens eller nåt men jag har inte sett nåt misstänkt. Vet inte om man kan ringa Anticimex även om man inte vet vart getingarna bor? Snart gör jag det. Skittråkigt! Ikväll grillade vi. Jag stod med grilltången i ena handen och flugsmällan i den andra. Såg säkert kul ut. Nu till något helt annat. Jag råkade av misstag snubbla på en låt på youtube igår. Jag är helt kär! Har aldrig hört talas om den gruppen förut. Tänkte i alla fall bjuda på låten och se om den faller någon mer i smaken. Vad tyckte ni? Kommentera gärna! Imorgon kanske vi åker till stan för att kolla på bilkortegen. Det är ju något sportbilsjippo där i helgen. Nu säger jag god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar