måndag 13 augusti 2012

Sovmorgon!

Idag har varit en dag helt utan några måsten. Så otroligt skönt. Gick inte ur sängen förrens halv tolv. Det är lyx. Gick i stort sett direkt från sängen ut och lade mig på ett täcke i solen. Smorde mig med hudkräm för att bli lite extra kokt. Skönt!
Åkte hem till mamma och pappa och hjälpte dem beställa från taxfree. Beställde själv lite smått och gott men planerar att köpa det mesta på plats. Efter vi varit hos mamma och pappa åkte vi hem och Daniel lagade mat medans jag åkte till stan för att byta Antons födelsedagspresenter han fick som han redan hade. Det gick bra trots att jag inte hade kvitto på allt. Det kallar jag bra service av Ica Maxi! Bytte till lite andra grejer som han inte hade så han blev nöjd. Hittade en grej på Åhléns jag inte sett förut till Ninjago. Den ska jag nog köpa till honom nångång.
Ikväll bar vi in alla Antons presenter och ställde dem på hans skrivbord och fotograferade det i vanlig ordning. Brukar alltid fota alla presenter både vid jul och födelsedag. Då är det lättare att komma ihåg vad man fått när.
Gläppte lite på tvn och fastnade på Mona-Lisas leende. Har sett den filmen förut men det var så länge sedan att jag inte kom ihåg så mycket.
Nu är det dags att sova. Imorgon ska vi hämta Jack på fritids så han och Anton kan leka. Det blir bra. Tack och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar