lördag 18 augusti 2012

Packning

Så var även jag igång. Nu kunde jag inte hålla mig längre. Har börjat i lugn och maklig takt. Vet inte om jag blev stressad när mamma höll på att packa förut? Kanske. Annars har jag varit i vilt slagsmål med min dator idag. Nu har jag flyttat alla värdefulla grejer till den andra datorn och försökt göra en systemåterställning till fabriksinställning. Det är lättare sagt en gjort. Efter några tappra försök var jag på god väg men vad händer då? Jo, helvetet hakar upp sig och då stängde jag bara av. Får fortsätta imorgon. Om jag orkar och vill. Har bränt fyra skivor med blandad musik för allas öron att lyssna under resan till Arlanda. Det blev några låtar över så jag får göra en skiva till i morgon. Orkar inte nu. Ska se om jag kan få låna Daniels mammas symaskin en sväng imorgon också. Jag behöver sy om två av mina tankinisar. De är för stora runt om (kors i taket). Så jag ska se om jag kan fixa det på något lätt sätt. Jag har en idé om hur det ska gå till. Hoppas det funkar. Vi kom aldrig iväg till stan förut. Det var ingen av oss som hade lust. Imorgon ska det bli trettio grader varmt. Då ska jag sola. Nu ska jag sova. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar