onsdag 15 augusti 2012

Stekt fläsk

Nej det är inte vad vi åt till middag. Man skulle kunna tro det men det är det inte. Nej deg är så jag kände mig efter ett par timmar i solen idag. Man får ju passa på nu att bättra på brännan innan det är dags att åka dit där det verkligen bränns. Känns som det är mindre risk att bränna sig ordentligt om man redan är lite förgräddad. Eller? Varit en sväng till stan idag också. Ville bara komma ut lite. Köpte solskyddskräm till Anton. Spf 50+. Det måste bli bra. Funderar på om det räcker med en flaska eller om man ska köpa en till för säkerhets skull. Får se. Burit upp våra resväskor från källaren och ställt i vardagsrummet. Får väl börja packa snart. Gud vad jag ser fram emot den här resan! Det ska bli så kul. Ska bli kul att se vad Anton tycker om det också, med flygplan och hotel osv. Spännande. Var hos mamma och pappa en sväng också. Vi pratade om vilken väg vi ska åka till Arlanda och kom fram till att vi åker över Strängnäs. På det viset slipper vi en bra bit motorväg. Det kan ju vara skönt. Ska skriva en ordentlig vägbeskrivning till vi ska åka. Tänkte också bränna lite skivor med musik till oss alla fem. Får se om jag hinner och orkar. Imorgon blir det att gå upp skapligt igen för att hämta Jack på fritids så han och Anton kan leka. Nu ger jag mig in i youtubes fantastiska värld och avslutar kvällen med lite Kenny Chesney! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar