tisdag 21 augusti 2012

Nu går tiden sakta.

Tisdag. Eller det känns så här: tttttiiiiisssssdddddaaaaaaggggggg. Tycker tiden krälar just nu. Jag vill ju åka. Nuuuu!!! Nästan allt är färdigpackat. Antons väska är full och min med. Hur ska det gå? Daniel har lite plats kvar. Vi får väl packa i hans. Som vanligt har jag väl antagligen packat alldeles för mycket, men det är bättre att vara på den säkra sidan. Eller? Idag var Anton i skolan utan mig. Det gick väl inte så bra att lämna honom men sedan hade det inte varit några problem. Han hade haft ett leende på läpparna sa fröken Maria. Har fått lite städat idag också. Har dammat överallt utom tvn och Antons rum ( det kom jag på nu). Får väl fixa det imorgon. På torsdag ska jag hem en sväng till mamma och pappa. Maria kommer dit och ska hjälpa mamma fina till sig lite inför resan och hjälpa mig måla naglarna. Tänkte piffa till mig lite extra med lite nageldekorationer och jag tror inte jag kan fixa det själv så hon får hjälpa till. Öppnade idag som först asken med tryffel som jag fick av Eva-Lena innan semestern. Den har stått där och varit fin men idag kunde jag inte låta bli mer. Den var ljuvligt god. Mums! Tack snälla! Det stod en så rolig text på kartongen. Nåt i stil med: ta en tryffel innan kaffet eller efter kaffet eller kanske till kaffet eller varför inte utan kaffe. Det tyckte jag var lite småkul. Imorgon blir det att gå upp tidigt igen. Hoppas lämningen går bättre då. Anton har sagt att det ska gå bra så jag hoppas på det. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar