torsdag 22 november 2012

Citrondricka

Jobbade till 13. Ganska lagom att gå hem då tycker jag. Daniel och jag åkte gemensamt och hämtade Anton efter skolan. Jack följde med också. Handlade lite smått innan vi åkte hem.
Har mått bättre idag men har fått tvinga mig till att äta idag också. Mått lite illa från och till. Som tur är har det mest varit från.
Drack citrondricka på jobbet, något som verkligen föll mig i smaken då det köpte jag faktiskt på affären. Lättdryck citron. Det var lite socker i men det fick gå ändå. Jättegott!
Idag blev det fiskpinnar, potatis och Hollandaisesås till middag. Fick i mig en del.
Ikväll har jag tittat på Revenge. Det är så spännande.
Imorgon är jag ledig och ska vika tvätt, brodera och lyssna på Harry Potter på förmiddagen. Det blir bra! Borde bli klar med broderiet imorgon. Det är inte alls mycket kvar nu. Det är tre fönster och ett öga som ska få efterstygn sen är det klart.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar