torsdag 1 november 2012

Sonic The Hedgehog

Jobbat till 16 idag. Var så trött när jag gick hem. Anton följde med Neo hem från fritids så vi hämtade honom där vid 16.30 och åkte och handlade lite.
Lyckades äta lite Kinamix och Tzatziki till middag. Inget kött till. Imorgon ska jag steka kotletter. Hoppas det går bra att äta.
Har gjort något idag som jag inte gjort på 8,5 veckor. Jag åt en liten bit Kinder Maxi. Det var gott men inte fantastiskt. Egentligen ville jag bara se hur min mage skulle tåla det och det gick ju bra. Åt bara en liten bit och kände att jag inte behövde äta mer. Det är ju bra.
Halvsov någon timme efter maten och sedan har jag skurit pumpor. Det blev ganska bra tycker jag. Det regnar lite ute ikväll så de får stå inne tills imorgon. Hoppas de håller sig skapligt fina så jag kan fota dem ordentligt. Jag hann inte det ikväll. Pumpan till vänster föreställer ju då Antons idol, Sonic The Hedgehog. Jag tycker det blev bra. Hoppas att fler kan se att han är där. Pumpan till höger är ju en spindel i ett spindelnät. Nu är ju inte jag så himla konstnärlig så jag har hittat dessa biler på nätet och bara kopierat.


Imorgon kväll får de stå ute på trappan och lysa vackert.
Nu är jag ledig i 3 dagar. Det ska bli skönt. Imorgon kommer Malin och Stefan hem och på lördag är det lite fest hos mamma och pappa.
God natt!!

2 kommentarer:

  1. Vilka jättefina pumpor!! Måste börja promenera förbi er igen på kvällarna så jag får se dem lysa :)
    Kram! Eva-Lena

    SvaraRadera