fredag 2 november 2012

Malin och Stefan

Vaknade vid 9.40 idag ungefär. Anton som brukar ligga vaken i sin säng och vänta på att jag ska vakna sov fortfarande. Han behövde tydligen det efter gårdagen som tog musten ur honom. Gick upp och åt frukost och tog det bara lugnt.
Vid 11.43 ringde mamma som var på möte i stan och frågade om jag kunde hämta Malin och Stefan vid bussen 11.50 eftersom hon inte skulle hinna. Då hade jag Inge hunnit göra mig i ordning än. Det var bara att kasta sig iväg i bilen. Jag kom samtidigt som bussen. Hem igen och in i duschen. Gjorde plättar till lunch och lyckades äta 4 stycken. Tog en lång härlig promenad på eftermiddagen och stannade hos mamma och pappa. Daniel och Anton åkte bil dit och var redan där när bag kom. Anton var jätteblyg och gömde sig i vardagsrummet. Vi grillade och åt mat tillsammans. Min mage klarade av det grillade köttet utan problem. Det var skönt. Åt en halv kotlett och några pommes och lite Tzatziki. Det var gott. Åkte hem vid 21-tiden. Vi ska ju dit imorgon igen. Då ska det spökas ut. Ska bli kul. Anton blyghet gick över så imorgon ska det nog gå bra!!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar