onsdag 28 november 2012

Snart är det advent!

Idag blev det ungefär som igår. Gick upp 7, skjutsade Anton till skolan, åkte hem och somnade på soffan. Är så trött på detta eviga regnande. Blött, kallt och äckligt. Var på APT på jobbet mellan 13-16. Fick träffa vår nya chef. Svårt att bilda sig en uppfattning om henne men det blir nog bra!
Åt lax till middag idag. Kunde bara ära lite innan jag blev spyfärdig. Det gick över efter en stund. Blev dock illamående igen bara jag öppnade kylskåpet för att ta fram min kvällsmat. Har ätit 2 bananer idag utan problem. Jag får väl börja leva på endast frukt eftersom jag blir äcklad av det mesta annat.
Har plockat upp alla adventsljusstakar och stjärnor och kollat så de funkar. Har även gått igenom vilka slingor som fungerar och inte. Kom fram till att jag behöver en ny. Har en som är bitvis trasig men som jag ändå anser att man kan sätta någonstans bara det trasiga inte syns. Det kommer bli bra.
Imorgon ska jag in och väga mig hos dietisten. Får se vad den vågen säger eftersom den är snällare än min. Det blir intressant.
Hoppas att det kanske slutat regna imorgon också så vi kan vara ute och sätta upp lite slingor utan att drunkna. Men sån tur har jag väl inte. Nä, imorgon kommer det väl massa snö också och så blir det minusgrader.
Jag kanske låter som värsta pessimisten men jag kan inte vara annat när deg är så mörkt och grått. Jag behöver sol för att samla energi. Det gråa fullständigt suger musten ur mig.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar